Dziesięć zasad, które powinny wspierać zdrowie ludzkości.

1. Więcej ruchu. Przyzwyczajenia do ćwiczeń, które obejmują działania mające na celu poprawę serce, wzmocnienie mięśni i kości, stres i zwiększa wytrzymałość.

2.Szczególnie ważny ruch dla dzieci. Organy dzieci potrzebują 90 minut aktywności fizycznej dziennie. Co najmniej 30 minut dziennie poświęcić na ćwiczenia aerobik. Najlepiej jest zaszczepić w nich nawyku zdrowego stylu życia poprzez przykład. Pamiętaj, że otyłość jest największym zagrożeniem dla zdrowia dzisiejszych dzieci i młodzieży.

3. Dbaj o szkolenia w zakresie bezpieczeństwa. Graj ze swoimi dziećmi w bezpiecznych miejscach i unikaj urazów. Wszystkie aktywne dziedziny sportowe powinny zawierać specjalną odzież ochronną. Przed intensywniej aktywności fizycznej organizm musi ogrzać lekki trening.

4. Pracując na komputerze siedzieć prosto, utrzymując dobrą postawę, zrobić sobie przerwę i czas wstać na rozgrzanie.

5. Przy ustalaniu celów w utracie wagi, jeśli będą zbyt szybko osiągnąć dobre rezultaty zaliczą porażkę Bądź realistą.

6. Sport wprowadzać stopniowo. Jeśli organizm „zapomniał” co to ćwiczenia, to nadmierne ćwiczenia mogą tylko zaszkodzić.

7. Wybierz sport, który lubisz, to będziesz bardziej zaangażowany na dłużej.

8. Zapytaj o wsparcie rodziny, przyjaciół, lekarza – który udzielą ci dodatkową motywację do osiągnięcia sukcesu.

9. Zanotuj wszystkie swoje fizyczne osiągnięcia.

10. Po osiągnięciu każdego celu nagradzać siebie. Ale to nie powinno być smaczne, ale coś pożytecznego.

Komentarze